Tudtad, hogy a feszültség nemcsak a hát csuklyásizmában raktározódik el?
A mozgáshiányos életmód és az állandó stressz számos egészségügyi probléma mellett a csípő merevségét, az izmok gyengülését és a mozgás beszűkülését is okozhatja, sőt, krónikus stressz hatására menstruációs zavarok vagy alvászavar is kialakulhat. Erre mind megoldást jelenthetnek a csípőnyitó jógapózok.

A medence tájéki izmok átnyújtásával elért, rugalmas csípő hatására enyhülnek a hátfájdalmakat, javul a tartásunk és a járásunk, valamint helyreáll a vérkeringés a lábunkban. A vér és nyirokkeringést serkentése a lábak és a törzstájékán, valamint a reproduktív szerveinknél, hozzájárul a méreganyagok távozásához testünk ezen részein.

Lelki szinten is hasznosak lehetnek a csípőnyitó gyakorlatok: a csípőtáj szakasz nyújtása, aktivizálása segít, hogy elengedhessük a félelmeinket, szorongásainkat, mivel a csípő területén a stresszen kívül a test különféle negatív érzelmeket is tárol.

A csípőnyitó jógapózok tökéletesek a bennünk felgyülemlett stressz oldására testi és lelki szinten egyaránt, különösen ajánlott azoknak, akik ülőmunkát végeznek, alvászavarokkal küzdenek és a méregteleníteni, felfrissülni vágyóknak is.

Időpont: SZERDA 18:00

Oktató: Kostyál Panna Bernadett
Bejelentkezés: https://alexanderyoga.hu/online-foglalas/

Alexander Yoga © 2020 • Design: creATIve