A yin jóga egy passzív, statikus jógatípus, mely nagyon hasznos kiegészítője lehet a dinamikusabb yang alapú gyakorlásnak.

A yang típusú ászanázás az, amikor az akarat és az izomerő érvényesülnek. Az erő dominanciája kézzel fogható, és a hosszú kitartások alatt az izmok és az állóképesség fejlesztésén van a hangsúly.

A yin típusú ászana kitartás ezzel szemben egy elengedéssel és ellazulással operáló módszer, ahol többek között a lágyságnak és az önmagunkkal szembeni gyengédségnek adunk teret.

Ezen az órán többnyire talajon végzett gyakorlatokat hajtunk végre, és egy-egy ászanát hosszabb ideig tartunk ki. A pózokba való belelazulás segít testünk sokkal mélyebb szöveteinek elérésében, és ízületeink mozgékonyságának megtartásához is nagyban hozzájárul.

A yin jóga néhány hasznos hatása:
– Nyugtatja és kiegyensúlyozza a a testet és a lelket
– Szabályozza az energia-áramlást a testben
– Növeli a test mozgékonyságát, különösen az ízületekben és a csípőben
– Csökkenti a stressz-szintet, mélyebb relaxációt hoz létre
– Növeli koncentráció képességünket, kitartásunkat
– Segít a szorongás és a migrén kezelésében
és abban is, hogy elengedjük a rohanó mindennapok tempóját, s több időnk maradjon lecsendesíteni elménket.

Időpont: SZERDA 19:45
Oktató: Molnár Eszter

Bejelentkezés: https://alexanderyoga.hu/online-foglalas/

Alexander Yoga © 2020 • Design: creATIve